کلیپ و تصویر محرم

کلیپها و تصاویری از مراسم سوگواری سرور شهیدان  امام حسین (ع) در شهر بندرعباس

    

               دریافت کلیپ ۰۱                           دریافت کلیپ ۰۲ 

    

                دریافت کلیپ ۰۳                         دریافت کلیپ ۰۴

کلیپها رو با برنامه QuickTime ببینید .

 

 

نگاهی به صفحه طنز نشریه ندای هرمزگان

چت می کنم

 

باز امشب شاعرانه با خدا چت می کنم

جستجوی تازه در سایت محبت می کنم

فایلهای کهنه ام را می کنم کم کم دیلیت

هارد قلبم را برایش باز فورمت می کنم

موس ذهنم می دود دنبال آیکون های نو

کیس دل چشمک زده او را هدایت می کنم

در دل اینترنت بی انتهای زندگی

من بدون او فقط احساس غربت می کنم

توی چت روم شبانه باز صاحبخانه اوست

من به مهمانی شب انگار عادت می کنم

                                    سعیده موسی زاده

 

بازی با کلمات

 

پشت بام : محل قرار و مدار گربه ها

سوراخ : ویلای موشها

آبکش : وسیله ای که با آن آب را وزن می کنند

قندان : ایستگاه شکم مورچه

قلک : مینی بانک

بازار : چراگاه پولداران

اتوماتیک : ماتیک اتو شده

                                شیراز (کمال سام)

 

دو بیتی های کشککی

 

تو این کشور که جای عدل و داده

چرا هر جا نشونی از فساده ؟!

مدیر ما به وقت وعده دادن

گمونم مصرف کشکش زیاده !

              *****

کی گفته ما غم آوار داریم ؟

و یا کمبود کار و بار داریم

بگویم مشکل ما چیست مردم ؟

مدیر کشککی بسیار داریم !

 

               جمشید مقدم